5مهارت اصلی کسب درآمد از برنامه نویسی

مهارت های لازم برای درآمدزایی از برنامه نویسی

5 مهارت اصلی برای کسب درآمد از برنامه نویسی

مهارتهای کلیدی برای درآمدزایی از برنامه نویسی نویسنده: علی بدیعی

 

قبل از شروع 2 نکته مهم در مورد کسب درآمد از برنامه نویسی. اول اینکه برنامه نویسی دستگاهِ یک شبه پولدار شدن نیست بلکه یک مهارت تخصصیه که نیاز به یادگیری و کسبِ تجربه با تمرین زیاد و تلاش و پشتکار داره. و دوم اینکه با برنامه نویسی می توان درآمدهای بالایی کسب کرد بدون هیچ سقف و محدودیتی، بخصوص از جایی که علاوه بر متخصص شدن بتوان با مهارتهایی که در ادامه معرفی میکنیم از یک محصول بارها ارائه کرد و فروخت.

 

 

1. تسلط فنی به برنامه نویسی در یک حوزه ی کاری

مثلا اگر حوزه برنامه نویسی بک اند وب را انتخاب کردید باید به ابزارهای زبان برنامه نویسی موردنظر، فریمورک مورد استفاده و دیتابیس مسلط باشید و هر امکان فنی دیگری که در این حوزه وجود دارد حداقل شنیده باشید.

 

2. توانایی و مهارتِ تحلیل پروژه

در هر حوزه ای از برنامه نویسی راهگشای اصلیِ کسب درآمد، مهارت تجزیه و تحلیل دقیق و اصولی پروژه ست.

 

3. مهارت بازاریابی و پرزنت خود یا محصول

بدون دانش بازاریابی و معرفی خود به بازار، کسب درآمدِ پایدار و بالا بسختی اتفاق میفتد ولی با درک مهارت بازاریابی دریچه های زیادی به روی برنامه نویس باز میشود و نگاه و دیدگاهش به صنعت و فعالیت های تجاری در برنامه نویسی عوض میشود.

 

4. مهارت شخصیت شناسی و مذاکره

برای ارتباطات بهتر در جامعه ی تخصصی و تجاری و بازاری، مهارت شخصیت شناسی و مذاکره مثل یک اهرم آسان کننده ی کارهاست که سرعت پیشرفت را بیشتر کرده و به گرفتن پروژه های بهتر و دورشدن از پروژه های بد کمک میکند.

 

5. مهارت تبلیغات و فروش

یکی از نقاط ضعف اکثر برنامه نویسان بخش تبلیغات و فروش میباشد درحالیکه با مسلح شدن به این 2مهارت جذاب میتوان درآمدهای بالایی را تجربه کرد.

*** این 5 مورد را یادداشت کنید و برای یادگیری شان برنامه ریزی کنید

فایل کامل مقالات را از بخش مقالات سایت آکادمی برنامه نویسی بدیعی(Badiee-Academy.ir) و یا در کانال ما در تلگرام و روبیکا به آدرس BadieeAcademy دریافت کنید.

https://www.instagram.com/badiee_academy/


دانلود فایل پی دی اف
اشتراک